VEELGESTELDE VRAGEN

HOE BLIJF IK OP DE HOOGTE?

Via verschillende manieren kun je op de hoogte blijven van alle vakantiedeals die worden aangeboden door Gogetaway.

Meld je aan voor de nieuwsbrief onderaan de website en ontvang elke dag de nieuwste en leukste vakantiedeals in je mail! Houd vooral ook onze Facebookpagina, https://www.facebook.com/gogetawaytoday/. in de gaten voor alle deals en ander nieuws.

 


DEALS

Hoe ziet een deal eruit?
Onze deals worden elke dag met heel veel zorg en aandacht samengesteld. Alleen de vakanties die wij ook graag zelf beleven, worden op onze website geplaatst.


Wat krijg je bij een deal?
Op de hotelpagina staat beschreven wat je precies krijgt als je een bepaalde vakantiedeal koopt. Hier staat of de vlucht inclusief is, wat de faciliteiten bij de accommodatie zijn en wat de extra’s zijn. Hierbij kun je denken aan een dagje fietshuur, een champagneontbijt of een welkomstdrankje.


Hoe werkt het als je een deal hebt gekocht?
Als de betaling succesvol is afgerond, krijg je van ons een bevestiging en de benodigde informatie voor je vakantie en belangrijke informatie. Later krijg je van ons nog een e-mail met tips die wij via onze reizigers en bekenden met je willen delen!


Is het mogelijk om extra personen/kinderen mee te nemen?
Vaak is het mogelijk om een kind of baby tegen een voordelige prijs of gratis mee te nemen. Deze prijzen en informatie vind je per deal en het is altijd raadzaam om te laten weten aan het hotel of accommodatie dat je een extra/kind mee wil nemen i.v.m. een extra bed of babybedje.

 


BOEKINGEN

Hoe kan ik een aanbieding boeken?
Wanneer je een aanbieding ziet die je graag wilt boeken kun je op de oranje button “boek nu” klikken. Je komt dan op de boekingspagina. Hier doorloop je slechts 4 stappen en boek jij je favoriete aanbieding binnen 2 minuten.


Wanneer weet ik of de boeking is gelukt?
Zodra je het betalingsproces hebt doorlopen ontvang je van ons een bevestigingsemail op het e-mailadres van de hoofdboeker. Mocht deze e-mail binnen 1 uur nog niet zijn aangekomen, neem dan contact met ons op.


Kan ik telefonisch boeken?
Omdat bij ons betalingen alleen online kunnen plaats vinden is het helaas niet mogelijk telefonisch  boekingen aan te nemen. We helpen je natuurlijk graag tijdens het boekingsproces. Ons telefoonnummer is 030-7116897.


Mijn naam is verkeerd geschreven en ik heb al geboekt, wat moet ik doen?
Zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen. Buiten kantoor uren werkt het sturen van een e-mail sneller. Wij zullen in samenwerking met onze partners er alles aan doen om eventuele kosten te beperken. Houdt er wel rekening mee dat luchtvaartmaatschappijen hoge kosten in rekening kunnen brengen voor wijzigingen.


Kan ik een boeking annuleren?
Dit hangt af van de specifieke aanbieding die je hebt geboekt. Dit wordt van te voren in de aanbieding aangegeven. Wij willen in samenwerking met onze partners er natuurlijk wel alles proberen om dit zo goed mogelijk voor je te regelen.


Kan ik extra diensten bij een aanbieding boeken?
Over het algemeen is dit mogelijk. Dit hangt wel af van de partner waar wij mee samenwerken voor de betreffende aanbieding. Denk hierbij aan het boeken van een transfer, een huurauto, extra dagen, etc. Je kunt je wensen mailen naar: info@gogetaway.nl en wij zullen ons best voor je doen.

 


BETALINGEN

Hoe kan ik betalen?
Bij ons kan je via verschillende kanalen online betalen. De betaalmogelijkheden zijn Ideal, Visa, MasterCard, PayPal of Bancontant. Volg de betalingsinstructies op het scherm en rond de betaling af. Als de betaling succesvol is afgerond, sturen wij je meteen de betalingbevestiging per mail.


Is het veilig om te betalen?
Ja, onze betalingen verlopen veilig. Onze betalingen worden verwerkt via het beveiligde platform van onze partner Mollie. 


Waarom is de totaalprijs hoger dan de dealprijs?
We willen je altijd de beste deal geven, maar sommige periodes zijn helaas duurder dan andere periodes. Ga je met meerdere mensen of meerdere dagen dan is de totaalprijs eveneens hoger dan de dealprijs. Dit wordt uiteraard duidelijk aangegeven bij de deal.


Zijn er extra kosten?
Extra kosten zoals toeristenbelasting, boekingskosten of extra kosten voor bepaalde opties worden eveneens duidelijk aangegeven. Wij doen er alles aan om de kosten zo laag mogelijk te houden.


Kan ik via de telefoon betalen?
Je kan bij ons online betalen met Ideal, Visa, MasterCard of PayPal. Helaas is het niet mogelijk om via de telefoon te betalen voor je eigen veiligheid en het verstrekken van je persoonsgegevens. Hulp nodig bij het betalen? Bel ons via 030 711 6897 of stuur een mail naar info@gogetaway.nl. Wij helpen je graag!


Ik heb nog meer vragen. Waar kan ik terecht?
Geen probleem, neem contact met ons op via 030 711 6897 of stuur een mail naar info@gogetaway.nl. Wij staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.